1. Secțiunea „Despre instituție”

1.1 Legislație privind organizarea și funcționarea instituției:

Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea Bibliotecii Judeţene „Duiliu Zamfirescu” Vrancea:

Acte normative care reglementează activitatea de informare publică directă:

 

1.2 Prezentarea conducerii:

1.2.1. Lista completă a persoanelor cu funcții de conducere:

  • Manager: Oana-Raluca Boian;
  • Director adj. economic: Cristea Maria;
  • Șef Serviciu „Dezvoltarea Colecțiilor”: Oprișan Nicoleta;
  • Șef Birou Împrumut Adulți, Periodice, Legislație, Sală Arte: Hanganu Claudia Otilia;
  • Șef Birou Copii și Internet: Olaru Maria-Cristina;
  • Șef Birou Sala de Lectură: Cristea Liliana;
  • Șef Birou Resurse Umane, Contabilitate, Secretariat: Rotaru Gabriela.

1.2.2. Agenda conducerii:

– monitorizarea, evaluarea și coordonarea tuturor activităților profesionale biblioteconomice și cultural-educative desfășurate de personalul din subordine.

 

1.3. Organizare

1.3.1. Regulament de organizare și funcționare

1.3.2. Organigrama

1.3.3. Carieră – anunțurile posturilor scoase la concurs

 

1.4. Programe și strategii

  • Programul I – Dezvoltarea și comunicarea colecțiilor. Modernizarea şi diversificarea serviciilor de bibliotecă
  • Programul II – Activități culturale și de promovare a bibliotecii, cărții și lecturii
  • Programul III – Dezvoltarea competenţelor profesionale şi îndrumare metodologică
  • Programul IV – Optimizarea spaţiilor bibliotecii și asigurarea funcționalității instituției.

 

1.5. Rapoarte și studii

1.5.1. Rapoarte

 

2. Secțiunea „Informații de interes public”

2.1. Solicitare informații de interes public

 

  • Numele și prenumele persoanei responsabile de primirea solicitărilor în baza Legii nr. 544/2001
    precum și datele de contact
Funcționarul responsabil cu difuzarea informațiilor publice
Dima Andrei – inspector de specialitate
tel. 0237.214562,
e-mail: admin@bjvrancea.ro

 

  • Formular pentru solicitare în baza Legii nr. 544/2001
  • Modalitatea de contestare a deciziei și formulare pentru reclamații administrative (refuz la solicitare și lipsa comunicării unui răspuns în termenul legal)
  • Lista cu documentele de interes public și lista cu documentele produse/gestionate de instituție ce pot fi publicate, conform legii:
    • Regulament de organizare al Bibliotecii Județene „Duiliu Zamfirescu” Vrancea;
    • Buget de venituri și cheltuieli;
    • Bilanț contabil;
    • Programe ale Managerului Bibliotecii Județene „Duiliu Zamfirescu” Vrancea;
    • Planul anual de achiziții publice;
    • Raport anual de activitate;
    • Declarații de avere și interese ale personalului din funcții de conducere;
    • Documente privind concursurile organizate de Biblioteci Județeană „Duiliu Zamfirescu” Vrancea;
    • Documente și informații privind încheierea de protocoale de colaborare și parteneriate cu alte instituții publice.
  • Rapoarte anuale de aplicare a legii 544/2001: 2021, 2020, 2019

2.2. Buletin informativ al informațiilor de interes public:

  • Actele normative care reglementează organizarea şi funcţionarea autorităţii sau instituţiei publice:
    • Legislație;
    • Regulament de organizare și funcționare a Bibliotecii Județene „Duiliu Zamfirescu” Vrancea.
  • Structura organizatorică, programul de funcţionare, programul de audienţe al autorităţii sau instituţiei publice:
    • Organigrama;
    • Program de audiente:
      • Marți, Joi: 09:00 – 12:00;
      • Miercuri: 12:00 – 15:00.
  • Numele și prenumele persoanelor din conducerea autorității sau instituției publice și ale funcționarului responsabil cu difuzarea informațiilor publice:
    • Manager: Oana-Raluca Boian;
    • Director adj. economic: Cristea Maria;
    • Șef Serviciu „Dezvoltarea Colecțiilor”: Oprișan Nicoleta;
    • Șef Birou Împrumut Adulți, Periodice, Legislație, Sală Arte: Hanganu Claudia Otilia;
    • Șef Birou Copii și Internet: Olaru Maria-Cristina;
    • Șef Birou Sala de Lectură: Cristea Liliana;
    • Șef Birou Resurse Umane, Contabilitate, Secretariat: Rotaru Gabriela.
  • Coordonatele de contact ale autorității sau instituției publice, respectiv: denumirea, sediul, numerele de telefon, fax, adresa de e-mail și adresa paginii de Internet.
  • Sursele financiare, buget, transparența veniturilor salariale, execuția bugetară, situație plăți restante.
  • Programele și strategiile proprii.
  • Lista cuprinzând documentele de interes public.
  • Lista cuprinzând categoriile de documente produse și/sau gestionate, potrivit legii 544/2001.
  • Modalitățile de contestare a deciziei autorității sau a instituției publice în situația în care persoana se consideră vătămată în privința dreptului de acces la informațiile de interes public solicitate.

2.3. Buget

2.3.1. Buget: 2022, 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016

2.3.2. Situația plăților (execuție bugetară)

2.3.3. Situația drepturilor salariale pe funcții și a altor drepturi/beneficii

 

2.4. Bilanțuri contabile: 2021, 2020, 2019, 2018, 2017, 2016

2.5. Achiziții publice

2.5.1. Programul anual al achizițiilor publice: 2022, 2021, 2020, 2019

2.5.2. Centralizatorul achizițiilor publice
2.5.3. Contractele de achiziție publică de peste 5000 de euro
2.5.4. Documentele privind execuția contractului: declarații de calitate și conformitate, procese verbale de recepție, ordine de plată
2.6. Declarații de avere și de interese ale personalului instituției publice

2.7. Modelele de cereri/formulare tipizate

 

3. Secțiunea transparență decizională
Temei: Legea nr. 52/2003 privind transparența decizională în administrația publică, cu modificările şi completările ulterioare.

 

4. Contact

  • Datele de contact ale autorității.
  • Funcționarul responsabil de relația cu presa:
    • Funcționarul responsabil de relația cu presa – Maria-Panaite Irina-Anca – bibliotecar
      • tel. 0237.231161
      • e-mail: relatii_publice@bjvrancea.ro
  • Program de audiențe:
    • Marți, Joi: 09:00 – 12:00;
    • Miercuri: 12:00 – 15:00.

Înscrierea pentru audiențe se face telefonic la numărul 0237/231161, de luni până joi, în intervalul 08:30 – 16:30, și vineri în intervalul 08:30 – 14:00.

  • Petiții – Ne puteți transmite în orice moment petiția dumneavoastră, printr-un email pe adresa biblioteca@bjvrancea.ro.